Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag22.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Mediebyråer

Annonsörerna om prispressen: ”Underskattar oss som köpare”

Publicerad: 15 September 2020, 10:21

Marie Wedin, chef för marknad, kommunikation och hållbarhet på Coop, och Bella Goldman, marknads- och kommunikationsdirektör på Lidl.

Foto: Hans Alm/Janne Næss

Mediebyråerna upplever ett ökat fokus på prisgarantier och pressade mediepriser i pitcher, och varnar för att det kan drabba annonsörerna negativt. Men det går inte att komma ifrån att priset är viktigt, menar Coop, Lidl och Systembolaget.


Ämnen i artikeln:

Dagens Media InsiktLidlCoopSystembolaget

Dagens Media kunde nyligen rapportera att flera mediebyråchefer är starkt kritiska mot ett ökat fokus på prisgarantier och prispress i pitcher. Det har lett till att mediebyråerna känner sig

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.