Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

lördag15.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Mediebyråer

Åhléns byter mediebyrå – efter 19 år

Publicerad: 1 juni 2020, 10:18

Cecilia Mortimer Meurling, försäljnings- och marknadschef på Åhléns.

Foto: Åhléns

Åhléns lämnar sitt mångåriga samarbete med mediebyrån Mindshare.


Ämnen i artikeln:

HearUrban HildingÅhlénsMindshare

Åhléns har jobbat med Mindshare sedan 2001, men nu blir det istället Hear som får mediebyråuppdraget, som omfattar mediestrategi, planering och köp och påbörjas nu i juni.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.