torsdag21 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Åhléns byter mediebyrå – efter 19 år

Publicerad: 1 juni 2020, 10:18

Cecilia Mortimer Meurling, försäljnings- och marknadschef på Åhléns. Foto: Åhléns

Åhléns lämnar sitt mångåriga samarbete med mediebyrån Mindshare.

Ämnen i artikeln:

ÅhlénsMindshareHearUrban Hilding

Madeleine Nilsson

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


Åhléns har jobbat med Mindshare sedan 2001, men nu blir det istället Hear som får mediebyråuppdraget, som omfattar mediestrategi, planering och köp och påbörjas nu i juni.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev