Mediebyråer
Åhléns byter mediebyrå – efter 19 år
Publicerad: 1 juni 2020, 10:18
Cecilia Mortimer Meurling, försäljnings- och marknadschef på Åhléns. Foto: Åhléns
Åhléns lämnar sitt mångåriga samarbete med mediebyrån Mindshare.
Åhléns har jobbat med Mindshare sedan 2001, men nu blir det istället Hear som får mediebyråuppdraget, som omfattar mediestrategi, planering och köp och påbörjas nu i juni.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.