Mediebyråer
Advisa tar in ny mediebyrå
Publicerad: 31 mars 2021, 11:36
Karl Danowsky Prytz, CMO på Advisa.
Lånebolaget Advisa inleder ett samarbete med mediebyrån Howcom. Byråns datadrivna inriktning och höga andel seniora medarbetare avgjorde valet.
Vid årskskiftet inledde Advisa upphandlingen av en ny mediebyrå. Enligt Advisas CMO Karl Danowsky Prytz genomförde bolaget en traditionell pitch, men med ett högt tempo och enskilt fokus på bolagets
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.