onsdag27 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Advisa tar in ny mediebyrå

Publicerad: 31 mars 2021, 11:36

Karl Danowsky Prytz, CMO på Advisa.

Lånebolaget Advisa inleder ett samarbete med mediebyrån Howcom. Byråns datadrivna inriktning och höga andel seniora medarbetare avgjorde valet.

Ämnen i artikeln:

HowcomTre Kronor Media

Madeleine Nilsson

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


Vid årskskiftet inledde Advisa upphandlingen av en ny mediebyrå. Enligt Advisas CMO Karl Danowsky Prytz genomförde bolaget en traditionell pitch, men med ett högt tempo och enskilt fokus på bolagets

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev