söndag29 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Mediebyråer

Adon vinner Friskis & Svettis

Publicerad: 24 januari 2023, 08:38

Emma Lundgren, digital projektledare på Adon, gläds åt den nya kunden.

Foto: Magnus Norlén + Magnus Selander.

Friskis & Svettis Riks och Friskis & Svettis Stockholm har båda valt Adon som mediebyrå för sin digitala annonsering.

Ämnen i artikeln:

AdonMediebyråbytenFriskis SvettisToppnyheter förmiddag

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


Idrottsföreningen Friskis & Svettis, som tidigare samarbetade med Tre Kronor Media, har valt Adon som mediebyrå för Riks och föreningen i Stockholm.

Friskis & Svettis grundades av Johan Holmsäter 1978 och samlar i dag en halv miljon människor. Föreningen i Stockholm är störst med sina 16 anläggningar.

– Det är givetvis roligt att jobba med en så passionerad kund som verkligen brinner för rörelseglädje. Friskis & Svettis vänder sig till precis alla som vill träna på ett lustfyllt sätt oavsett var de befinner sig i livet, säger Emma Lundgren som är Digital Projektledare på Adon, i ett pressmeddelande.

För Adons del handlar det lokala uppdraget för Friskis & Svettis Stockholm om att stärka affären och få fler att börja träna. När det gäller det nationella uppdraget handlar det om att öka synligheten för att på så sätt bidra till försäljning.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev