Gå direkt till textinnehållet

Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Prenumerera


Kommunikationsbyråer

Thomas Forsgren är Dentsu Data Services nya tillskott

Mårten Erlberg, kommersiell chef och Thomas Forsgren, affärsansvarig på Dentsu Data Services.

Thomas Forsgren ska axla en ny roll inom DDS där fokus kommer ligga på att driva tillväxt, produktutveckling och stärka varumärket.


Publicerad 2019-01-24 08:59

Ämnen i artikeln:

Group M

Dela artikeln:

Dentsu Data Services (DDS) har enligt egen utsago fått en ökad efterfrågan på konsulttjänster och stärker därför det kommersiella teamet.

Thomas Forsgren är det nya tillskottet och kommer från Group M. Där har han haft tjänster som medie- och digitalchef. Han har även tidigare erfarenhet inom datadriven marknadsföring på Amnet. På DDS får han en roll som business manager.

– Det känns fantastiskt att få ansluta till Dentsu Aegis. De har visat både globalt och lokalt att de har ett brett och unikt erbjudande som väl täcker kundernas olika behov, säger Thomas Forsgren i ett pressmeddelande. 

Mårten Erlberg, kommersiell chef, lägger till:

– Kundernas visade förtroende är ett kvitto på att vi gör något som tillför affärsvärde. Med Thomas Forsgren på plats kommer vi ytterligare kunna stärka positionen som den ledande konsultverksamheten på marknaden. 

John Söderberg

Reporter

john.soderberg@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.