Gå direkt till textinnehållet

Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Prenumerera


Kommunikationsbyråer

Telia tar hem Bästa DR

INHOUSEGALAN 2018. "Ett säkert kort" ger vinst till Telia.


Publicerad 2018-10-24 18:02

Ämnen i artikeln:

Inhouse

Dela artikeln:

Telia vinner kategorin Bästa DR i Inhousegalan med kampanjen "Ett säkert kort". 

Juryns motivering lyder: 

"Vissa produkter och tjänster är tråkigare än andra – hur får man med högst begränsade medel till sitt förfogande kunderna att bry sig då? På denna inhouseavdelning verkar man förstå att ta vara på det enkla och välkända. Med glimten i ögat och en ny spännande utformning fick man en grym effekt! Bra jobbat Telia och 'Ett säkert kort'".

Den andra platsen i kategorin går till Kilohertz AB “Rix Morronzoo – I nöd och lust” medan Collector Bank hamnar på en tredjeplats med "Svarta lådan".

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.