Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kommunikationsbyråer

Ny kund till Hearts & Science

Bilauktionsajten KVB har valt Omnicombyrån Hearts & Science för bland annat medieköp och teknisk analys.

Janne Naess

Bildredaktör, fotograf och reporter

janne.naess@dagensmedia.se


Publicerad: 09 Januari 2019, 10:37

Ämnen i artikeln:

Omnicom

Björn Lindgren är COO Hearts & Science.

Foto: Janne Næss

Byrån Hearts & Science, som Omnicom startade i början av förra året, har just vunnit KVD Bil som kund.

– Hearts & Science har presenterat en intressant set-up med rätt typ av digital kompetens tillsammans med affärsförståelse. Men även ett integrerat sätt att arbeta tillsammans med vår befintliga organisation och andra externa partners. Vi behöver en motpart som gör oss redo att ta nästa steg för att utveckla vår affär, kommenterar Karl Danowsky Prytz på KVD Bil.

Björn Lindgren är COO Hearts & Science:

– Vi ser fram emot ett nära partnerskap med KVD Bil som gör att vi tillsammans driver affären framåt. KVD verkar inom en hårt konkurrensutsatt bransch men vi är övertygade om att vår smartness kring data-driven marknadsföring generellt samt djupgående kompetens inom flera områden så som teknisk analys och SEO kommer skapa framgång.

Heart & Science har sedan tidigare bland annat Comeon, SHL, Readly och Strive som kunder.

Ämnen i artikeln:

Omnicom

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.