Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kommunikationsbyråer

Löfbergs väljer Context Media

Mediebyrån Context Media vinner uppdraget för Löfbergs.


Publicerad 2019-04-18 11:16

Ämnen i artikeln:

Löfbergs

Dela artikeln:

Under en tid har Löfbergs stått helt utan mediebyrå men nu har man valt Context Media som sin nya partner. 

Lena Rodin, marknadschef säger i ett pressmeddelande att det är viktigt att de har en partner som förstår att deras behov förändras över tid. 

– Vi jobbar långsiktigt med vårt varumärke och det händer oerhört mycket hos oss just nu, både med utvecklingen av varumärket och produktinnovationer, vilket är väldigt spännande. Här tycker vi att vi har hittat en lösning tillsammans med Context Media som passar oss i det vi gör nu, säger hon. 

Staffan Petersson, projektledare och partner på Context Media, om uppdraget:

– Det är en ära och ett stort ansvar att ta sig an ett anrikt familjeföretag som alla svenskar känner till, säger 

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.