Kommunikationsbyråer
Linköpings universitet till Futurniture
Publicerad: 9 december 2013, 07:12
Futurniture blir Linköpings universitets strategiska byrå.
Ämnen i artikeln:
FuturnitureParterna har nu inlett ett varumärkesarbete som ska pågå under hela 2014, enligt ett pressmeddelande. Det ska resultera i en tydligare och starkare position för universitetet.
– Vi delar ett tvärvetenskapligt förhållningssätt, vilket varit en betydelsefull del av både vår och byråns filosofi sedan start. Det bådar gott inför ett givande och nära samarbete. Byrån har dessutom en imponerande erfarenhet av att jobba både nationellt och internationellt vilket tilltalade oss som konkurrerar med 17 000 universitet i världen, säger Mariethe Larsson, kommunikationsdirektör på Linköpings universitet, i pressmeddelandet.
Arbetsgrupp
Futurniture
Frida Eriksson, kundansvarig projektledare
Katarina Hjertonsson, varumärkesstrateg
Anna Brandt Elfström, copy
Staffan Ryberg, copy
Linköpings universitet
Mariethe Larsson, kommunikationsdirektör
Caroline Westroos, varumärkeschef