Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Logga in


Kommunikationsbyråer

Drum vinner OLW och Ballerina

Publicerad: 22 Maj 2019, 08:06

Jonas Lyckstedt, executive creative director, till höger Emil Thelander, Managing Director, DRUM.

Omnicom-byrån Drum ska hjälpa OLW och Ballerina på sociala medier. Dessutom vinner byrån det globala uppdraget för Cederroth.


Ämnen i artikeln:

OmnicomOmnicom Media Group

Byrånätverket Omnicoms contentbyrå Drum har vunnit det globala uppdraget för varumärket Cederroth. Uppdraget går ut på att öka kännedomen kring varumärket utanför Norden och förstärka engagemanget kring första hjälpen. 

Byrån har också vunnit uppdrag för OLW och Ballerina där Drum ska se till att förbättra varumärkenas närvaro i sociala medier. 

– Deras produkter engagerar och kan lätt placeras i olika mer eller mindre oväntade sammanhang. Vi kommer både fokusera på att göra löpande innehåll som att stötta och supporta planerade kampanjer. Det känns väldigt peppande att få chansen att arbeta med två så folkkära varumärken som OLW och Ballerina, säger Jonas Lyckstedt, executive creative director på Drum, i ett pressmeddelande.

 

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

OmnicomOmnicom Media Group

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.