Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Logga in


Kommunikationsbyråer

De kan vinna Årets Säljorganisation

Publicerad: 16 April 2019, 07:12

Schibsted utsågs – för andra året i rad – till Årets Säljorganisation under 2018.

Foto: Anna Hållams

Visual Art och Schibsted bland de som kan vinna pris under Stockholm Media Week.


Ämnen i artikeln:

TV4Bonnier NewsVisual ArtSchibstedDiscovery NetworksJCDecauxStockholm Media Week

En jury bestående av tunga branschnamn har utsett de nominerade till priset Årets Säljorganisation som avgörs i början av maj under Stockholm Media Award. 

För att bli nominerad måste en säljorganisation uppfylla en rad krav. Säljorganisationen ska ha skapat stor nytta för sina annonsörer och även underlättat och förstärkt mediebyråernas arbete. Säljorganisationen ska även ha utfört sina uppdrag över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt.

Här är de nominerade: 

Bonnier News
Discovery Networks Sweden
JCDecaux
Schibsted Sales & Inventory
TV4
Visual Art

Jurygruppen som utser Årets Säljorganisation 2019 är:

Dentsu Aegis, Magnus Lindholm
Group M, Lotta Billing
Scream, Anders Kvarnhem
Starcom, Johan Pettersson
Tre Kronor Media, Niklas Ek

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.