Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kommunikationsbyråer

”De byråer som blundar för inhousetrenden kommer få jätteproblem”

Publicerad: 22 maj 2019, 05:40

Unionens inhousechef Johan Blomström och Håkan Bodman, managementkonsult på Inhouse.

Foto: Janne Næss / Press

DAGENS MEDIA INSIKT. Inhousetrenden fortsätter med oförminskad styrka. Motorn är digitaliseringen snarare än konjunkturen, menar experterna.


Ämnen i artikeln:

InhouseUnionen

Håkan Bodman, med över 30 års erfarenhet från reklambranschen och numera managementkonsult på Inhouse, menar att inhousetrenden aldrig varit starkare i Sverige och globalt. I England och USA har den

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

InhouseUnionen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.