Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kommunikationsbyråer

”De byråer som blundar för inhousetrenden kommer få jätteproblem”

Publicerad: 22 Maj 2019, 05:40

Unionens inhousechef Johan Blomström och Håkan Bodman, managementkonsult på Inhouse.

Foto: Janne Næss / Press

DAGENS MEDIA INSIKT. Inhousetrenden fortsätter med oförminskad styrka. Motorn är digitaliseringen snarare än konjunkturen, menar experterna.


Ämnen i artikeln:

UnionenInhouse

Håkan Bodman, med över 30 års erfarenhet från reklambranschen och numera managementkonsult på Inhouse, menar att inhousetrenden aldrig varit starkare i Sverige och globalt. I England och USA har den

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

UnionenInhouse

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev