lördag23 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Snabbanalys

Snabbanalys: Tiktok – och effekten på mediebranschen

Publicerad: 26 november 2019, 09:08

Foto: Gettyimages/genrebilder

Trots att Tiktok var den fjärde mest nedladdade appen i världen förra året är kunskapen om den begränsad. Medieanalytikern Olle Lidbom om ✓ Vad Tiktok är ✓ Vilka som använder tjänsten ✓ Tiktoks påverkan på mediebranschen.

Ämnen i artikeln:

TiktokBytedance

Vad är Tiktok?

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev