onsdag1 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Snabbanalys

Lars Herlin: Därför är lokala nyhetsbrev nästa stora medietrend

Publicerad: 16 februari 2021, 09:12

Nyhetsbrevet är på uppgång – och nästa stora grej blir de lokala editionerna, tror medieanalytikern Lars Herlin.

Foto: Pixabay

Nyhetsbrevet upplever en renässans. Mest spännande just nu är medieföretaget Axios som startar lokala editioner, skriver medieanalytikern Lars Herlin i en snabbanalys.

Ämnen i artikeln:

TwitterFacebook

Lars Herlin


Nyhetsbrevet upplever en renässans. Twitter köper nyhetsbrevtjänsten Revue. Facebook satsar på att bygga ett eget verktyg för att låta journalister och skribenter skapa egna nyhetsbrev. Substack som har

Just nu - tidsbegränsat erbjudande

49 kr för 3 månader

Allt det här ingår:

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev