Snabbanalys
Lars Herlin: Därför är lokala nyhetsbrev nästa stora medietrend
Publicerad: 16 februari 2021, 09:12
Nyhetsbrevet är på uppgång – och nästa stora grej blir de lokala editionerna, tror medieanalytikern Lars Herlin.
Foto: Pixabay
Nyhetsbrevet upplever en renässans. Mest spännande just nu är medieföretaget Axios som startar lokala editioner, skriver medieanalytikern Lars Herlin i en snabbanalys.
Lars Herlin
Nyhetsbrevet upplever en renässans. Twitter köper nyhetsbrevtjänsten Revue. Facebook satsar på att bygga ett eget verktyg för att låta journalister och skribenter skapa egna nyhetsbrev. Substack som har
Just nu - tidsbegränsat erbjudande
49 kr för 3 månader
Allt det här ingår:
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.