Få hela storyn
Starta din prenumeration
Snabbanalys
Publicerad: 16 Februari 2021, 09:12
Nyhetsbrevet är på uppgång – och nästa stora grej blir de lokala editionerna, tror medieanalytikern Lars Herlin.
Foto: Pixabay
Nyhetsbrevet upplever en renässans. Mest spännande just nu är medieföretaget Axios som startar lokala editioner, skriver medieanalytikern Lars Herlin i en snabbanalys.
Nyhetsbrevet upplever en renässans. Twitter köper nyhetsbrevtjänsten Revue. Facebook satsar på att bygga ett eget verktyg för att låta journalister och skribenter skapa egna nyhetsbrev. Substack som har
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.