Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Snabbanalys

Lars Herlin: Därför är lokala nyhetsbrev nästa stora medietrend

Publicerad: 16 februari 2021, 09:12

Nyhetsbrevet är på uppgång – och nästa stora grej blir de lokala editionerna, tror medieanalytikern Lars Herlin.

Foto: Pixabay

Nyhetsbrevet upplever en renässans. Mest spännande just nu är medieföretaget Axios som startar lokala editioner, skriver medieanalytikern Lars Herlin i en snabbanalys.


Ämnen i artikeln:

TwitterFacebook

Nyhetsbrevet upplever en renässans. Twitter köper nyhetsbrevtjänsten Revue. Facebook satsar på att bygga ett eget verktyg för att låta journalister och skribenter skapa egna nyhetsbrev. Substack som har

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

TwitterFacebook

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.