Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Snabbanalys

E-handeln – en utmaning eller affärsmöjlighet för mediehusen?

Publicerad: 7 maj 2020, 07:51

Allt fler mediehus satsar på e-handel. Men det är inte helt lätt att skapa en framgångsrik affär. Senioranalytikern Lars Herlin tittar närmare på Egmonts, Aller Medias, Bonniers och Schibsteds strategier.


Ämnen i artikeln:

Egmont PublishingAller MediaBonnierSchibsted

De regionala medieföretagen hoppas att e-handel ska bli en ny intäktskälla. Inspirationen hämtas bland annat från LRF Media och deras Land Shopping som blivit en succé.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.