Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Podcast

Plantagens digitala förändringsresa på tapeten i Martin snöar in

Publicerad: 28 oktober 2020, 12:44

Group M:s intervjupodd ”Martin snöar in” intervjuar i senaste avsnittet Plantagens marknadsdirektör Karolina Åhs om bland annat kundinsikter, reklamkampanjer och digital transformation.

Foto: Group M

I höstens andra avsnitt av marknadsföringspodden ”Martin snöar in” – som mediebyråkoncernen Group M står bakom – intervjuas Plantagens prisade marknadsdirektör Karolina Åhs.

Ämnen i artikeln:

Group M

I Avsnittet ska det bland annat pratas om balansen mellan ”the long and the short of it”, en term som handlar om effekten av olika typer av kampanjmetoder. Det ska också talas om vikten av god att ha kundinsikt för att lyckas med sina kampanjer.

Det blir även snack om hur relationen mellan kontinuitet och utveckling egentligen ser ut – och var den digitala transformationen startade för Plantagen. Hur mycket växter kommer vi exempelvis att köpa på nätet om ett år? 

Vikten av nyfikenhet och ledarskap som frön till framgång i den konstant föränderliga värld vi lever i, ska också diskuteras.

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om Acast är blockerad under “Visa våra partners”.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev