torsdag8 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Podcast

I huvudet på en influencerentreprenör – Mose Haregot gästar ”Martin snöar in”

Publicerad: 16 december 2020, 11:53

Society Icons vd Mose Haregot gästar det senaste avsnittet av podden ”Martin snöar in” för att diskutera influencersamarbeten och räckvidd.

Ämnen i artikeln:

Influencer marketingPodcastInfluencer

Inom tre till fem år kommer allt vara social, menar Mose Haregot, vd och grundare av Society Icon och även gäst i avsnitt åtta av marknadsföringspodden ”Martin snöar in”. 

Om inte branschen hakar på kommer det få konsekvenser, menar han. Vidare trycker Mose Haregot på att varumärken består av de personer som uppskattar dem. Om dessa varumärken kan utvecklas och växa på ett genuint sätt tillsammans med kreativa och trovärdiga influencers är det en annonsörs drömscenario, säger han. 

Men vilken valuta ska man då jobba med vid influencersamarbeten? Vad är viktigast att tänka på för en marknadschef? Hur skapar man räckvidd? Och när blir det helt enkelt för mycket?

Lyssna till Mose Haregot och Martin Hugossons lättsamma samtal i ”Martin snöar” in: 

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om Acast är blockerad under “Visa våra partners”.

 

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev