lördag3 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Medievärldens arkiv

Så har räckvidderna förändrats

Publicerad: 9 mars 2017, 04:32

Stora räckviddstapp går hand i hand med stora upplagetapp i många fall. Men det finns exempel på motsatsen också i nya Orvesto Konsument.

Ämnen i artikeln:

Gefle DagbladAftonbladetExpressenGöteborgs-PostenNorra SkåneHallandspostenOrvesto KonsumentArbetarbladet

Arbetarbladet tillhör de stora upplageförlorarna med ett tapp på 12,4 procent. Räckvidden har gått ner nästan lika mycket under året, -11,9 procent i Orvesto Konsument för helåret 2016.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev