söndag24 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Medievärldens arkiv

När får vi dagliga räckviddsmätningar, Frippe Stenberg?

Publicerad: 15 december 2009, 12:55

Frippe Stenberg, marknadschef för Tele2 Sverige, är ny ordförande i kommittén för dagspressannonsering inom Sveriges Annonsörer. Dagliga räckviddsmätningar är en av de prioriterade frågorna. (Uppdaterad)

Ämnen i artikeln:

Frippe StenbergSveriges AnnonsörerSVT

–    Jag önskar att jag kunde ge ett definitivt datum. Medierna har gjort ett jättejobb när det gäller den här frågan, nu måste vi lite fart på mediebyråerna också.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev