Medievärldens arkiv
#Jaggillarmig tävlar om internationellt branschpris – igen
Publicerad: 23 mars 2017, 11:49
På bilden, från vänster: Linda Johansson, Malin Karlunden, Anders Juhlin, Terese Allert, Klara Grivans, Hanna Wikström, Sara Jergard, Sara Zettergren, Ellen Broling.
Fridas kampanj #jaggillarmig som sponsrades av Always #LikeAGirl (Procter & Gamble) är nominerad till Best Video Publisher for Brands hos branschmediet Digiday.
”Det är lysande att vår kreativitet, djupa kunskap om målgruppen och vår förmåga att lyckas med nytänkande i kommersiella samarbeten nu även uppmärksammas internationellt”, säger Anders Juhlin, vd på FAB
Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto
Skapa kontoHar du redan ett konto? Logga in
Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg