Få hela storyn
Starta din prenumeration
Medievärldens arkiv
Publicerad: 10 december 2018, 11:45
Josefin Meyer, marknadschef och Christofer Ahlqvist, chefredaktör Göteborgs-Posten Foto: Fredrik Helgesson
Besökare på GP.se och tidningens pappersprenumeranter möttes av en ny layout på måndagsmorgonen. "Hur nyheterna presenteras påverkar såklart hur våra läsare kan ta till sig dem. Därför är den nya formen en viktig – och rolig – del av att göra kvalitetsjournalistik mer tillgänglig för våra läsare", säger GP:s chefredaktör Christofer Ahlqvist.
Ämnen i artikeln:
GPGöteborgs-Posten har fått ett nytt utseende – både online och i print. Det nya utseende har tagits fram tillsammans med varumärkesbyrån Brandwork. De har även tagit fram en varumärkesstrategi för tidningen.
Har du redan ett konto? Logga in
Ämnen i artikeln:
GP