Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Medievärldens arkiv

GP hottar upp sajt och tidning

Publicerad: 10 december 2018, 11:45

Josefin Meyer, marknadschef och Christofer Ahlqvist, chefredaktör Göteborgs-Posten Foto: Fredrik Helgesson

Besökare på GP.se och tidningens pappersprenumeranter möttes av en ny layout på måndagsmorgonen. "Hur nyheterna presenteras påverkar såklart hur våra läsare kan ta till sig dem. Därför är den nya formen en viktig – och rolig – del av att göra kvalitetsjournalistik mer tillgänglig för våra läsare", säger GP:s chefredaktör Christofer Ahlqvist.


Ämnen i artikeln:

GP

Göteborgs-Posten har fått ett nytt utseende – både online och i print. Det nya utseende har tagits fram tillsammans med varumärkesbyrån Brandwork. De har även tagit fram en varumärkesstrategi för tidningen.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

GP

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev