onsdag29 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Medievärldens arkiv

De blir ansvariga för HD-Sydsvenskans sälj

Publicerad: 15 oktober 2014, 11:08

HD-Sydsvenskans nya gemensamma försäljning organiseras efter kundtyp: Riks, Regionalt och Lokalt. Samtidigt lämnar tidningarna Mediekompaniet.


AA

Axel Andén

axel.anden@almatalent.se


”Den nya organisationen utgår från våra kunders behov. De får en huvudkontaktperson för HD-Sydsvenskans samtliga produkter och tjänster. Genom att skapa en närmare relation till våra kunder kan vi arbeta ännu mer proaktivt så att effekten av deras investeringar maximeras”, säger Fredrik Ivansson, chef Försäljning på HD-Sydsvenskan, i en kommentar.

Det bildas också en specialistgrupp testa nya produkter och paketeringar och en innesäljgrupp som ska arbeta med merförsäljning och nya intäkter.

Samtidigt lämnar HD-Sydsvenskan Mediekompaniet som försäljningsbolag riks. Rikssäljet kommer från årsskiftet att skötas av HD-Sydsvenskans säljare på kontoren i Stockholm, Malmö och Helsingborg.

Chefer i den nya organisationen:

Fredrik Ivansson, Chef Försäljning HD-Sydsvenskan

Pia Jarnå, Försäljningschef Riks & Regionalt

Boris Meijer, Försäljningschef Lokalt & Innesälj

Daniel Andersson, Säljledare Regionalt

Anna Trötschel, Säljledare Riks Stockholm

Sara Östergaard, Säljledare Lokalt Malmö

Viveca Andersson, Säljledare Innesälj

Magnus Brovall, Säljledare Specialistsälj

Helena Wennerström, Chef Affärsstöd/Biträdande Chef Försäljning

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev