Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Medievärldens arkiv

Carats printchef annonschefernas favorit

Publicerad: 24 oktober 2006, 11:00

Louise Fallenius, printchef på Carat, har utsetts till Årets medierådgivare av Sveriges Tidskrifter. Priset delades ut vid Tidskriftsdagen i Stockholm i dag.


Det är annonschefer från organisationens olika tidskrifter som valt Louise Fallenius till vinnare.
Övriga nominerade i klassen var Jimmy Bolander, Mediacom, och Peter Lundin, Bright Media. Kriterierna som bedömdes var tillgänglighet, kunskap och kreativitet.
Priset Årets skoltidskrift gick till Spånga gymnasium i Stockholm för SpångaPressen. Juryn bestod av Jonas Helling, Fönstret, Annelie Björnsdotter, Posten, och Ann Spaak, Lärartidningar. Spånga gymnasium får priset för sin förmåga att göra en sammanhållen tidning, från första till sista sida. I kväll kommer ytterligare nio priser att delas ut på Cirkus i Stockholm, bland annat Årets tidskrift inom populärpress, fackpress och nya medier.

mvredaktion

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.