tisdag6 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Medievärldens arkiv

Byråannonseringen störtdök i december

Publicerad: 20 januari 2009, 09:17

December blev mörk vad det gäller reklaminvesteringarna. Det som förmedlades av mediebyråerna minskade med 11 procent mot december 2007. Största smällen fick, tv, dagstidningar och veckopress ta. Av de stora ökade bara internet.

Ämnen i artikeln:

MediebyråerTv

Mediebyråerna förmedla strax under 40 procent av reklaminvesteringarna i Sverige. 2008 har fram till senhösten varit ett bra år, med en markant ökning.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev