Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Medievärldens arkiv

Breakit drar ned på poddandet

Publicerad: 8 februari 2019, 08:25

Stefan Lundell. Foto: Johanna Ekström

Breakit Daily görs om till en veckopodd, med start i dag. "Det blir i princip lika många annonsörer på en veckopodd", säger Stefan Lundell, medgrundare och innehållschef på Breakit.


Ämnen i artikeln:

Breakit

I maj förra året tog Breakit in 8 miljoner svenska kronor i en nyemission. Delar av pengarna skulle användas till att lansera ”den största journalistiska satsningen sedan starten”, en daglig

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Breakit

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev