söndag2 april

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Medievärldens arkiv

Årets Annonsorganisation: Dagens Nyheter

Publicerad: 25 september 2008, 17:11

Efter grundligt genomarbete har Dagens Nyheter satt full fart och vinner i klassen Årets Annonsorganisation.


Juryns motivering:

”Störst? Mmm.
Vackrast? Kanske.
Bäst? Ja.
I alla fall 2008.
Och vägen till detta pris har sällan varit så utstakad – av vinnarna själva. Det är ett imponerande grundligt och gediget arbete som ligger bakom den här segern. Stenar har vänts, gamla sanningar har ifrågasatts och nya krafter har satts i rörelse. Eller rättare sagt, i full fart! Årets annonsorganisation 2008 är Dagens Nyheter!”

Övriga nominerade i klassen var Aftonbladet och Riksmedia.

mvredaktion

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev