söndag4 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Medievärlden Premiums arkiv

Utbudets innehåll viktigare än mängd när mediekonsumtionen förändras

Publicerad: 28 augusti 2019, 13:44

Ämnen i artikeln:

HBONetflix

I takt med att konsumtionsmönstret förändras handlar det inte i lika stor utsträckning om vem som har mest innehåll utan om vem som har bäst innehåll. Mediehusen behöver därför fokusera på vad de skapar – snarare än att försöka binda upp publiken för all framtid, skriver Medievärlden Premiums skribent Thomas Baekdal.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev