Medievärlden Premiums arkiv
Riskkapitalister i mediebranschen
Publicerad: 4 december 2014, 12:27
Medieekonomen Stefan Melesko analyserar vad riskkapitalisternas inträde i den svenska mediebranschen betyder. Och hur deras utträde kommer att se ut.
Ämnen i artikeln:
SchibstedBonnierBonnier NewsBranded contentFacebookJan HelinRaoul GrünthalMetro InternationalFå hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.
Redan prenumerant? Logga in