Medievärlden Premiums arkiv
Raoul Grünthal om Schibsted Sveriges resultat / Aftonbladets strategi för branded content
Publicerad: 16 februari 2015, 14:59
Ämnen i artikeln:
Branded contentRaoul GrünthalFacebookSchibstedBonnierBonnier NewsJan HelinMetro InternationalInnehåll
------------------------------------------------------------
1. Schibsted klarade inte förväntningarna
2. Raoul Grünthal om Schibsted Sveriges resultat
3. Aftonbladets strategi för branded content
4. Facebook börjar betygsätta annonsens relevans
5. Dumpar nyhetsbyrån – en effekt av betalmodellen
6. Bonnier köper
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.