Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Medievärlden Premiums arkiv

Mittmedias problem är också branschens

Publicerad: 7 december 2014, 11:25


Ämnen i artikeln:

Mittmedia

Mittmedias stora digitala framgångar i år balanserar inte annonstappet i print. Hur går det när upplagorna faller ännu mer och annonsörerna söker räckvidd i andra kanaler? En utmaning hela branschen står inför.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Mittmedia

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev