fredag2 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Medievärlden Premiums arkiv

London calling – strategiernas utfall

Publicerad: 14 april 2015, 07:59

I Londons tidningsvärld finns alla typer av affärsmodeller. Ett tecken på uppfinningsrikedom, men också ett bevis på att "one size fits all" inte stämmer. Gunnar Springfeldt har analyserat de strategiska vägvalen med fokus på läsarintäkter.

Ämnen i artikeln:

TV4TV4 PlayTv

Ladda ner analys

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev