Medievärlden Premiums arkiv
Herlitz och Grünthal om den mobila framtiden / Frekvens/Plus-modell gav 28 000 nya kunder / Tidskriftsförlaget som femdubblat digitalabonnemangen
Publicerad: 24 november 2014, 07:30
Ämnen i artikeln:
StorbritannienProgrammaticRaoul GrünthalWebb-tvTalentumNorgeGunilla HerlitzPublic serviceTvInnehåll
1. Frekvens/Plus-modell gav 20 000 nya kunder på två veckor
2. Herlitz och Grünthal om den mobila framtiden
3. Tidskriftsförlaget som femdubblat digitalabonnemangen
4. NRK kan bli reklamfinansierat
5. Lokaltidningar startar gemensam digital annonsplattform
6.
Just nu - tidsbegränsat erbjudande
49 kr för 3 månader
Allt det här ingår:
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.