Medievärlden Premiums arkiv
Herlitz och Grünthal om den mobila framtiden / Frekvens/Plus-modell gav 28 000 nya kunder / Tidskriftsförlaget som femdubblat digitalabonnemangen
Publicerad: 24 november 2014, 07:30
Ämnen i artikeln:
StorbritannienProgrammaticWebb-tvNorgeRaoul GrünthalTalentumGunilla HerlitzPublic serviceTvInnehåll
1. Frekvens/Plus-modell gav 20 000 nya kunder på två veckor
2. Herlitz och Grünthal om den mobila framtiden
3. Tidskriftsförlaget som femdubblat digitalabonnemangen
4. NRK kan bli reklamfinansierat
5. Lokaltidningar startar gemensam digital annonsplattform
6.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.