Medievärlden Premiums arkiv
Annonsintäkter 2016
Publicerad: 15 november 2016, 15:37
Få dagspressföretag lyckas kompensera tappet i print med digital tillväxt. Men det finns undantag visar Medievärlden Premiums sammanställning över annonsförsäljningen under årets första tre kvartal.
Ämnen i artikeln:
Webb-tvTV4FacebookPromediaMittmediaGoogleSveriges RadioFrida FörlagAller MediaAftonbladet TVExpressen TVFå hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Redan prenumerant? Logga in