Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Martin snöar in

Nytt poddavsnitt – i huvudet på en varumärkesutvecklare

Publicerad: 10 maj 2021, 12:07

Linda Gustafsson Neal på Husqvarna gästar ”Martin snöar in”.

I det senaste avsnittet av podden ”Martin snöar in” möter Husqvarnas marknadsdirektör Linda Gustafsson Neal för att prata ledarskap.


Vad är nyckeln till ett framgångsrikt ledarskap?

”Aligna, aligna, aligna”, svarar Linda Gustafsson Neal, marknadsdirektör över elva Husqvarna-marknader i norra Europa. 

Hennes styrkor som chef är att ständigt ha örat mot globala, regionala och lokala perspektiv och prioriteringar och sedan kommunicera på alla längder och bredder. Som marknadsförare sätter hon insikten om konsumenten och dennes resa i främsta rummet. Vad kan vara viktigare?

I senaste avsnittet av marknadsföringspodden ”Martin snöar in” möter Martin Hugosson, vd på Group M, Linda Gustafsson Neal. En erfaren ledare med passion för tillväxt, som efter många år som management- och varumärkeskonsult i London via FMCG, landade hos ett av Sveriges mest ikoniska varumärken. 

Ta del av Linda Gustafsson Neals insikter i podden här: 

 

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.