Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Event

Så får du med ledningen i varumärkesarbetet: Kolla in ”Branding Talks” här

Publicerad: 19 september 2022, 08:44

Erik Modig (Handelshögskolan), Anna Trygg (Avaus) och Mårten Barkman (Google) av några av de som medverkar på fredagens ”Branding Talks”.

Foto: Josefin Ekman

Årets upplaga av onlineshowen ”Branding Talks” djupdyker i värdet av långsiktigt varumärkesarbete. Dessutom diskuteras vilka strategier marknadsavdelningen kan tillämpa för att få ledningsgruppen att förstå vikten av de här frågorna. Sändningen startar klockan 10.00.


Ämnen i artikeln:

Branding TalksYoutubeNyheter

HÄR KAN DU SE BRANDING TALKS:

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

Hur ska marknadschefen lyckas övertyga ledningsgruppen om värdet av att investera i marknadsföring? Hur får man med sig ledningsgruppen på tåget? Vem ska marknadschefen alliera sig med internt? Hur ska företag tänka kring marknadsföring i lågkonjunktur? Vilka resurser kommer företag att lägga på varumärkesbyggandet på sikt?

Det och mycket annat diskuterar de medverkande i 2022 års upplaga av ”Branding Talks” som Dagens Media gör tillsammans med sponsorn Youtube:

 

Inte tid att titta just nu? Anmäl dig och få tillgång till programmet i efterhand. Registrera dig kostnadsfritt här. Du kommer inte att ångra dig.

Tidigare upplagor av Branding Talks

September 2021 

September 2020 

 

Programserien ”Branding Talks”, där kreativitet och varumärkesarbete står på agendan, är ett betalt samarbete mellan Dagens Media och Youtube.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev