Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Event

Här är talarna på Dagens Medias och Resumés hybridevent B2B Marketing

Publicerad: 14 oktober 2021, 06:25

Ogilvys vice ordförande Rory Sutherland är en av talarna på B2B Marketing 2021.

Foto: Richard Stonehouse (Creative commons)

Skulle du också behöva spetsa kompetensen inom B2B-marknadsföring? Då har du din chans på Dagens Medias och Resumés hybridevent. En av dem som delar med sig av sina kunskaper är Ogilvys vice ordförande Rory Sutherland.


Ämnen i artikeln:

B2B-marknadsföring

För andra året i rad gör Dagens Media och Resumé det gemensamma heldagseventet ”B2B Marketing” där vi fördjupar oss i alla utmaningar och möjligheter med business to business-marknadsföring.

Precis som i fjol blir det ett så kallat hybridevent vilket innebär att du som deltar själv kan välja om du vill göra det digitalt eller på plats på Roots, Downtown Camper, i Stockholm den 27 oktober.

Några av de frågor som avhandlas är hur företag inom B2B bäst navigerar post-corona, hur man skapar relevans på distans samt vilka kanaler, budskap och strategier som kommer att vara avgörande framåt.

Där för att dela med sig av sina lärdomar och insikter är några av de främsta experterna, marknadscheferna och starkaste varumärkena inom B2B-området.

Bland talarna finns Ogilvys vice ordförande Rory Sutherland som ska tala om vikten av beteendevetenskap, Jennifer Shaw-Sweet från Linkedin om vad som kommer att definiera de kommande tio åren inom B2B, Tele2:s Stefan Trampus om insikterna kring hur de har reformerat och prioriterat B2B-verksamheten och Björn Öström från Amplify 360 om hur man bygger B2B-varumärken online.

Det blir Resumés chefredaktör Yasmine Winberg och redaktören Julia Lundin som leder publiken genom dagen som är uppdelad i fyra block:

1. Insikt och utblick
2. Organisationen: Strategier och processer
3. Leads for deals: teknik, taktik och tillväxt
4. Nya tider

B2B Marketing 2021

Konferensen vänder sig till alla som jobbar med marknadsföring på ett B2B-företag eller på ett konsultbolag eller medieföretag med kunder inom B2B.

 

Här kan du läsa mer om talarna och här kan du säkra din biljett. 

 

Ämnen i artikeln:

B2B-marknadsföring

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.