"Displaymarknaden är död om tre år"

2016-10-25 08:10  
Fredrik Strömberg, medgrundare och produktchef på Kit.

PODD. Veckans avsnitt av Digitala Medie-podden gästas av Fredrik Strömberg, medgrundare och produktchef på Kit, som pratar om varför situationen för display ser ut som den gör.

Damon Razazi, som vanligtvis jobbar som digitalstrateg på mediebyrå, nördar ner sig i det digitala medielandskapet i en ny podd som ges ut i samarbete med Dagens Media.

Varje vecka avhandlas ett nytt ämne med en ny gäst som är expert inom sitt område. Denna podd är för dig som är nyfiken på det digitala medielandskapet och som vill få en snabb inblick i olika ämnen som branschen diskuterar.

I veckans avsnitt gästas podden av Fredrik Strömberg , produktchef och medgrundare på KIT.

I avsnittet pratas det historieberättande, annonsering och blomsterbud. Vilka mediehus kommer lyckas? Varför ser situationen ut som den gör med display och vems fel är det? Vad ska mediehusen satsa på istället?

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

ANNONS

Åsikter & debatt