"Därför känner annonsörer stress inför Programmatic"

2016-11-15 08:26  
Magnus Johansson på Rocketfuel. Foto: Janne Naess

PODD. Magnus Johansson på Rocketfuel är veckans gäst i Digitala Medie-podden.

Damon Razazi, som vanligtvis jobbar som digitalstrateg på mediebyrå, nördar ner sig i det digitala medielandskapet i en ny podd som ges ut i samarbete med Dagens Media. Varje vecka avhandlas ett nytt ämne med en ny gäst som är expert inom sitt område.

Denna podd är för dig som är nyfiken på det digitala medielandskapet och som vill få en snabb inblick i olika ämnen som branschen diskuterar.

I veckans avsnitt, där det tas tempen på programmatic 2016, gästas podden av Magnus Johansson Country Manager på Rocketfuel.

Annonsörer känner sig stressade över Programmatic, vad beror det på? Vilka annonsörer gör det bra och vilka vanliga misstag gör annonsörer?

Detta och mycket annat benas ut under en halvtimmes mediespaning.

Lyssna och prenumerera på avsnittet via  iTunes här: https://itun.es/se/mrZsab.c

Eller lyssna här:

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

ANNONS

Åsikter & debatt