De kan bli årets säljorganisation

2011-04-13 08:39 Erik Wisterberg  

Gammelmedier – som utomhusbolaget JCDecaux – slåss mot digitala uppstickare som Facebook och Spotify.

Förra året vann MTG TV. Nu presenteras nomineringarna för Sveriges Mediebyråers pris Stockholm media award i kategorin ”årets säljorganisation”.

”De nominerade säljorganisationerna har skapat stor nytta för sina annonsörer och även underlättat och stärkt mediebyråernas arbete. De har också över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt skött sina uppdrag”, skriver juryn i ett pressmeddelande.

Här är alla nominerade:

• Facebook

• JCDecaux

• MTG Creative

• Schibsted (som mediehus)

• Spotify

• Tailsweep

Juryledamöterna för Stockholm media award i kategorin "årets säljorganisation 2011" är:

• Johanna Alanko, AdOn.

• Fredrik Edberg, Mindshare.

• Fredrik Eriksson, Phd.

• Peter Lundin, Bright Media.

• Ulrika Norin, Vizeum.

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

ANNONS

Åsikter & debatt