Metro Mode gör reseprogram

2016-03-29 14:55 Ylva Larsson  

Metro Mode samarbetar med Marginalen Bank och Turkish Airlines.

I dag är det premiär för Metro Modes nya satsning – ett reseformat som ska publiceras på Metro Modes Youtube-kanal.

I programserien ”We have a plan” får tittarna följa Metro Modes profiler Martin Hansson, Fannie Redman, Niklas Berglind och Petra Tungården på fyra olika resor.

MSL Group producerar formatet som är ett samarbete med Marginalen Bank och Turkish Airlines.

– Formatet ska inspirera tittarna till resmålen men även ge smarta tips till vad man kan tänka på under resan och här har verkligen Marginalen Bank och deras Traveller-kort kunnat bistå med bra innehåll, säger Adam Hogbring, ansvarig för kommersiella rörliga format på Metro Mode, i ett pressmeddelande.

I det första avsnittet besöker Martin Hansson Miami.

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkla: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Sponsrat innehåll

ANNONS

Åsikter & debatt

v>