Här är filmen som ska stärka Ellos varumärke

2016-03-08 17:44 Johanna Holmgren  

I vårkampanjen får tittarna se Sarah Jessica Parker strosa genom New Yorks gator medan hon pratar om sin livshistoria.

Dagens Media har sedan tidigare skrivit om att Sarah Jessica Parker blir det nya ansiktet för varumärket Ellos.

Filmerna ”Mitt liv, min historia” är en del av Ellos reklamkoncept där bland annat Carola, Mini Andén och Helena af Sandeberg medverkat. Tanken är att tittaren ska få en inblick i kända och okända kvinnors liv.

I vårkampanjens första film som lanserades den 7 mars, berättar Sarah Jessica Parker om sin uppväxt, sin kärlek till New York och hur hon jämför sitt verkliga liv med tv-karaktären ”Carrie”.

I filmen följer tittarna skådespelerskan genom New Yorks vibrerande gator, inne på Broadways teater och slutligen sittandes vid ett skrivbord framför en datorskärm. En klassisk scen som många av hennes tittare känner igen från tv-serien ”Sex and the city”.

Johanna Holmgren

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkla: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Sponsrat innehåll

ANNONS

Åsikter & debatt

v>