PODD: Volvo Cars vd Kristian Elvefors – om hjärta, stolthet och framtidens bilar

2016-03-30 09:54  

Kristian Elvefors, vd på Volvo Cars i Sverige, pratar om varumärkets betydelse i nya avsnittet av Varumärkespodden.

Varumärkespodden är en podd från Dagens Media och LynxEye brand consultants där några av Sveriges skarpaste  företagsledare diskuterar företagsbyggande, varumärkesbyggande och ledarskap i en tid med helt nya krav på kundvärde och samhällsvärde.

I premiäravsnittet pratade vi om ledarskap och att bygga framtidens varumärken med Hélène Barnekow, vd för Telia Sverige.

I andra avsnittet – som släpps idag – gästas podden av Kristian Elvefors, vd på Volvo Cars i Sverige.

Tillsammans med Johan Ekelin på LynxEye diskuterar Kristian Elvefors hjärta och stolthet, de senaste årens svenska framgångar för Volvo, samt Volvos roll i samhället.

Dessutom ger Kristian Elvefors sin syn på hur behovet av att äga bil kommer att förändras över tid – och hur Volvo ska bli bäst på självkörande bilar.

LYSSNA PÅ AVSNITTET HÄR:

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkla: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Sponsrat innehåll

ANNONS

Åsikter & debatt

v>