Prime blev "Creative PR Agency of The year"

2016-10-27 15:04 Janne Naess  
Tom Beckman, Charlotte Witte och Carl Fredrik Sammeli på Prime. Foto:Janne Næss

Tog hem vinsten i "The Holmes Reports" prestigefyllda tävling.

Den 27:e oktober stod det klart att Pr-byrån Prime tagit hem vinsten i kategorin Creative PR Agency of the Year, på Global SABRE Awards, som hölls i Miami.

– Givetvis är vi oerhört glada. Vår målsättning är att kontinuerligt röra oss mot större affärskontexter och högre innovationsgrad, Att utmärkas som Global Creative PR Agency of the Year är ett tecken på att det går åt rätt håll, säger Frida Dahlgren, byråchef på Prime i ett pressmeddelande.

Global SABRE Awards, som organiseras av The Holmes Report, är en av världens största kommunikationstävlingar och utser de bästa PR-kampanjerna från det föregående året.

De vinnande bidragen kommer från hela världen och består av vinnande kampanjer i SABRE Awards regionala tävlingar, som korats i 60 länder.

Janne Naess

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

ANNONS

Åsikter & debatt