Nytt nummer ute – stor mätspecial

2017-03-01 08:00  

Här är innehållet i Dagens Media nummer 4, 2017.

Aldrig har det varit så svårt att utvärdera reklamköp – trots att allt mer går att mäta. I det senaste numret av Dagens Media gör vi en djupdykning i den uppsjö av valutor och mätningar som finns, och pratar med de aktörer som nu tar krafttag för att rensa upp på området.

Dessutom svarar mediebyråernas experter på vilka de största utmaningarna för 2017 är, och några av Sveriges största marknadsförare ger svar på hur de ser till att de får vad de betalar för.

Maria Höglund och Malou Sjörin berättar om SJ:s nya reklamkoncept i syfte att förmänskliga varumärket.

Mer ur innehållet:

  • Tre bjässar omsätter 60 miljarder kronor – här är deras största utmaningar
  • Mats Qvibergs plan för Metro och Realtid. "Hetaste digitala mediehuset"
  • Krönika: "Insikt – ett av de mest misshandlade orden"
  • Intervju med Maria Höglund och Malou Sjörin som ska göra SJ älskvärt.
  • Del 3 av 13 i handelsforskarnas Erik Modigs och Jonas Collianders serie om politisk kommunikation
  • Experten svarar: Så når du ut till olika subkulturer

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

ANNONS

Åsikter & debatt