Nytt nummer av Dagens Media – stor utomhusspecial

2016-10-13 13:50  

Här är innehållet i Dagens Media nummer 17, 2016.

Du kan inte byta kanal eller stänga av och adblocker är inte att tänka på. Utomhus blir ett allt mer attraktivt alternativ för snabb räckvidd – men står också inför stora utmaningar.

I det nya numret av Dagens Media synar vi dessa, vad digitaliseringen innbär för framtidens utomhusreklam och vad som står ivägen för den digitala valutan.

Dessutom bjuds på en stor intervju med Lidls marknadschef Caroline Forsshell, som i grunden stöpte om matkedjans sätt att kommunicera. Samtidigt kammade hon hem några av reklamvärldens mest prestigefyllda priser.

Mer ur innehållet i nummer 17, 2016:

  • Ledare: "En kommunikativ utmaning för Lidl"
  • Intresset för influencers växer
  • Dagspress – läsarna blir yngre
  • Internationellt
  • Mobilskolan med Erik Modig: "Den perfekta bannern till mobilen"
  • Experten svarar: "Vad är schysst reklam?"

Här kan du teckna en prenumeration på Dagens Media.

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

ANNONS

Åsikter & debatt