Ny chef hos SF Media

2016-03-16 17:26 Johanna Holmgren  
På bild: Per Sohl, ny kampanjplaneringschef på SF Media. Foto: SF Media

Per Sohl blir SF Medias kampanjplaneringschef.

– Bioreklam växer och tar andelar på marknaden vilket ger fler kampanjer som ska levereras med hög precision. Samtidigt befinner vi oss i en utvecklingsfas där vi tar fram nya, spännande sätt att nå biobesökarna, inte minst programmatiskt, säger Ted Johansson, vd på SF Media i ett pressmeddelande.

Per Sohl har tidigare jobbat på mediebyrån IUM som print– och utomhusreklamschef och senast som produktchef på Swedavia med ansvar för annonsytorna på landets flygplatser.

– Det är spännande att få möjligheten att jobba mitt i hjärtat av biomediet som jag tidigare planerade för annonsörers räkning i mediebyråvärlden. Jag har alltid haft en bra relation till bio och det finns massor av idéer och bra personer på SF Media som kan maximera effekten och värdet av kommunikationen för kunderna, säger Per Sohl i pressmeddelandet.

Johanna Holmgren

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

ANNONS

Åsikter & debatt