Fab Media startar contentstudio

2016-10-24 10:02 Amanda Törner  
"Det här känns förstås superspännande. Hela Fab Media brinner verkligen för sin målgrupp och är därför helt orädda inför att, precis som dagens unga kvinnor, kasta sig ut och testa alla plattformar och möjligheter i den digitala världen", säger Malin Karlunden.

Nu lanserar Fab Media contentstudion Fab Lab och rekryterar Malin Karlunden som kommersiell redaktör.

För att kunna möta det växande intresset från annonsörerna lanserar Fab Media nu contentstudion Fab Lab. Kommersiell redaktör och projektledare blir Malin Karlunden som värvas från Land och LRF Media.

– Det här känns förstås superspännande. Hela Fab Media brinner verkligen för sin målgrupp och är därför helt orädda inför att, precis som dagens unga kvinnor, kasta sig ut och testa alla plattformar och möjligheter i den digitala världen, säger Malin Karlunden i ett pressmeddelande.

Vd Anders Julin kommenterar att intresset för Fab Medias nativeprodukter är större än någonsin.

– Tillsammans med Malin kan vi jobba ännu närmare kunderna och producera det bästa innehållet för vår målgrupp, fortsätter han.

Malin Karlunden börjar på Fab Media 31 oktober 2016.

Amanda Törner

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

ANNONS

Åsikter & debatt