”Seven days of unboxing” – ny kampanj från Samsung

2016-02-18 13:18 Madeleine Östlund  

Samsung släpper varje dag en ny reklamfilm på temat ”Seven days of unboxing”.

Hittills har tre filmer släpps i reklamfilmsserien, signerad DDB Stockholm. I online-filmerna får olika karaktärer packa upp den nya modellen av Samsung Galaxy, och sedan förmedla till tittarna vad de sett.

Hittills har filmer med en 5-åring, en lama och en isskulptör släppts.

 Idag släpps den fjärde filmen som visar hur en metallkonstnär tolkar innehållet. Tillsammans ska reklamfilmsserien bjuda på olika ledtrådar om hur den nya mobiltelefonen kan se ut.

– Intresset för tech-produkter har idag störst momentum precis innan lansering, när det är som störst hemlighetsmakeri. Men det finns inget som säger att vi inte kan visa den för några utvalda, och sedan låta dem förmedla vad de sett, säger Adam Fors, nordisk marknadschef på Samsung, i ett pressmeddelande.

Den nya telefonen ska avtäckas officiellt i Barcelona den 21 februari.

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkla: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Sponsrat innehåll

ANNONS

Åsikter & debatt

v>